Thursday 17 February 2011

..Selamat tinggal dunia sibuk..

Assalamualaikum semua... dah lama aku tak singgah laman kesayangan aku ini...rasanya masih tak terlambat untuk aku mengucapkan Salam Maulidur Rasul buat semua teman2 bloggers..bersyukur juga kita masih bernafas ke hari ini dan juga meraikan Hari Kebesaran dan Keagungan kekasih Allah...Alhamdulillah...aku tidak mahu berbicara banyak sebenarnya kerana aku sekarang tengah sibuk menyiapkan assgment Public Relation aku yang masih tertangguh kerana keadaan masa aku yang agak padat..nafas lega juga selepas ni segalanya berakhir kesibukan diri ku selama ini ...aku akan fokus dan utamakan mana yang perlu dalam hidup aku..Insya-Allah...ok la dah tak nak panjang2 lagi kerana aku nak settlekan kerja2 aku dulu~~terima kasih jika ade membaca coretan aku kali ni~~Selamat tinggal dunia kesibukan... (^__^)




No comments: