Thursday 17 February 2011

LaW??

Assalamualaikum semua...bertemu kembali dalam sesi luahan rasa bersama aku huhuhu...ari ni aku pening3x~~kerana esok aku ada test law 251~~ dah macam aku ni student law la plak sedangkan aku ni cuma la budak yang ambik kos business study je pn~~huhu...serabut la apa la nak jawab ni esok...huhu banyak gak la kena cover sume...hampir 6 chapter... aku nak senaraikan la bukti aku ni ade semangat gak la nak ambik test ni esok jam 6.00-7.00 petang~~ HoHo~~
  1. OFFER
  2. ACCEPTANCE
  3. CONSIDERATION
  4. CAPACITY
  5. INTENTION
  6. CERTAINTY
yahooo...dapat aku senaraikan gak walaupun belum cover semua lagi~~ wish me luck semua...doakan aku boleh lakukan dgn terbaik...nasib esok tak de kelas langsung...so hadirkan diri untuk ambik test je la esok...chaiyok3 waniey u can do it !!! try yur best gurl~~hehe (^__^) sempat lagi nak m'update blog aku ni kan...hehe...xpe janji terlepas luahan rase ni yang bebankan aku dengan stress nak ambik test esok ni~~




No comments: