Thursday 4 March 2010

HaRuS aKu PeRcAyA pAdA DiRi

28 feb 2010- hahaha ari ni plak aku nk smbng modul smlm tpi ari ni ak kn duk dlm kls coz ade LDK plak...bersme akak fasi..hehehe aku cm bese la aktf n bercakap xabis2 m'berikan pndpt... smpai 1 mse ak diminte kuar kls..akak tu nk wat pe ntah... then panggil ak msuk ble msuk die suh aku pejamkan mata...aku pn wat la...die suh hulurkan tangan la plak..ak wat tibe2 aku dberikan sesuatu yg menggelikan trus ak tarik tgn aku... cm nk nangis ak dbuatnye.,,lg2 ble audiens buat sound cm brg ak pegang 2 geli la pe la...akhirnya aku mengalah...kate xnk teruskan...sume org kate xde pe la..tpi aku masih tidak percaya pd diri... keyakinan aku tiada ketika itu...huhuhu pas2 ble dh bke mata...dieowg pn bg thu la ape bndanya ...rupenye tali pndrive je...tgk la aku ni s'org yg berani tampil diri utk beri pndapt tpi ble kn wat cm ni trus hilang kepercayaan pd diri...huhuhu so after this i must be strong n believe with myself!!! mlm tu jge ak de training silat coz esk nye ak de test silat peringkat asas...sungguh2x berlatih....hehehe..blik silat mlm 2 plak teman aku 2 miskol...rupe nye aku msih diingati walaupn kteowg gaduh ... huhuhu ok la2 =)

No comments: