Wednesday 10 March 2010

-AkU MeNgHaRgAi sEgaLanYa-

hati aku yang xtenang smlm ditemani sahabat dan teman yg cube utk memahami aku... aku menghargai mereka...salwa,ari,nana,azwan,wani dan teman yang nasihat aku jge..maaf la xdpt senaraikan lg...ramai plak...saat ini aku merasekan diri ni amat dhargai..terima kasih teman... ntah la hati x tenang smlm memikirkan mcm2 huhuhu...tpi pe2 pn aku masih bersyukur pd-Nya, krna aku memiliki teman dan sahabat yg cube memahami aku dan memberi nasihat... Alhamdulillah jge smf aku dpt jalankan event2 yg kteowg plan... sambutan maulidur Rasul n sketsa... aku lega namun terpksa menempuh dugaan2 akan dtg...lps ni aku perlu lebih bijak menguruskn masa dgn sebaik mungkin... aku yg ambik keputusan utk sgalanya jd aku harus teruskan!!go waniey!!! u can do it! thnkz 4 all my frendz that are supporting me =)

No comments: