Friday 12 March 2010

-AkU DaLaM DiLeMa-

Alhamdulillah...smlm ak dpt jayakan event yg ak plan wlaupn agk terlewat Sambutan Maulidur Rasul peringkat kolej..anjuran smf dgn kelab surau... aku bersyukur skali... namun hati aku dlm dilema apabila memikirkan aktiviti2 yg akn berlaku dlm diri aku pd minggu ni yg terlalu padat dbuatnye...huhuhu hanya Allah je tahu perasaan aku saat ini...erm...mgu ni nk ikutkan aku terlibat dgn modul 2 wajib uitm bg sem ni dan kls koku ak akn dgntikan dgn ceramah di uitm s.alam(induk)...huhuhu tpi aku dpt thu plak cnfirmation yg event mmp dr induk wat camping 'team building' jd diadakn..so aku n exco2 smf kn la join 3 hari 2 mlm d sendayu river camp gombak mulai ptg ni...mlm ni plak smf aku de anjur tayangan sketsa so pening ak fikirkan mne nk diutamakan??Ya Allah...tolong la hamba-Mu ini.smlam plak ake de dpt result2 test 1 aku yg krg memberangsangkan aku pnye la takut...teruk kot sem ni study ak...mgu dpn plak aku de test n quiz bg certain subjek kn gak ready tu...cm ne ni??aku pnye la tye akak2 aku n kwn2 minte pndpt utk pilihan aku skg??same ade join camping or stay dgn prgrm asal aku yg kena pergi koku n modul wajib 2... klu g camping dpt pengecualian drpd dekan fakulti lg so xperlu rsau sgt ttg kehadiran...ramai je support suh pergi camping ni coz ni peluang aku..lgpn camping ni utk bdk2 induk n kteowg yg d plan mpp fakulti kteowg...smlm mpp sanggup dtg plak hantar surat jemputan utk kteowg sume....Akhirnya pg ni ambk keputusan stelah dpt pndgn parentz,akak2 aku n kwan2 utk join camping ni...lps blik nti aku kn la pndai menguruskan mase bg preparation test n quiz aku...Insya-Allah... =)doakn la aku selamat pergi dan blik drpd camping tu n dpt input2 yg berguna serta dpt diaplikasikan dlm kehidupan aku sbgai s'org mahasiswa yg berketerampilan dan berilmu ('',)

No comments: