Friday 22 October 2010

KeSiLaPaN aKu.. MaAfKan....

huhu berkenaan tajuk post aku saat ni adalah kerana aku telah melakukan kesilapan besar juga la pada aku~~ maaf sgt3x ye~~ kepada mereka yang telah aku susahkan~~huhu... sebenar pagi tadi aku jalankan tugas aku sebagai exco Informasi,Penerbitan dan Pembangunan ICT untuk menyebarkan info kepada semua MPP yang lain...pesanan sms aku berbunyi begini

''Salam.Perhatian MPP,perjumpaan sesi fotografi di P.I jam 5 petang~ sila bawa blazer masing2. kehadiran wajib~sekiranya tak dapat hadir kan diri sila bagi tahu kepada saudara farid~harap maklum dan tolong inform kepada yang lain''

haa..lebih kurang cam tu la bunyi pesanan sms yang aku sebarkan kepada sebahagian MPP... yang menjadi masalahnya sekarang tiba2 aku tersedar dengan kesilapan yang aku lakukan~~huhu apabila ramai plak MPP kol waktu aku tengah2 rehat2 sebentar tadi~ bertanyakan siapa yang uruskan sesi fotografi la~pe2 je la~ then 1 panggilan daripada Jannah salah seorang MPP yang bertanyakan...''wani,sebenar perjumpaan tu bila?? pastu aku pun pelik la nape tye cam tu~~ Ya Allah baru aku sedar rupa2 nya sms yang aku sebarkan tadi tak nyatakan pun pada petang bila~~huhu aku betul2 bersalah sangat bila dieorang kata dalam 8 orang dah tunggu punya lama dari tadi~pastu aku kata la''kalau korang nak suruh yang tangkap gambar turun aku tolong informkan'' kat belakang berbunyi ''daripada nak tunggu orang tu turun lagi sejam plak, baik aku baca buku bio'' huhu lagi lah aku terkesima dan rasa bersalah sangat dah ambik masa dieorang hampir sejam untuk menunggu tadi, nil la salah aku sendiri yang tak peka dengan apa yang aku sebarkan~~ maafkan sye ye kepada mereka: amiera,aziera,jannah,farisha,cik fatin syazwanie, fazura, puteri hani dan nadia syazana~~sye manusia yang biasa dan lemah sentiasa melakukan kesilapan~~ i'm so sorry to all of u~ yela mungkin masa sejam tadi kamu semua boleh studykan~~ lagipun ni kan study week~sory kealpaan sye dalam menyebarkan info yang kurang padat dan details~~

Blogger Templates

Align CentreBlogger Templates

No comments: