Sunday 25 July 2010

MenGaPa sAmPai bEgITu???

hehehe hari ni aku bangun pagi dgn awalnye...lepas subuh dah tak tidur ,wah bangganya!!! =) terus mandi, bgus btul hehe('',)... tapi nak ikutkan perkara bese la coz aku mmg jarang tidur lps subuh ni except dah letih sgt or tak sihat~~ ye la semalam pnye la semangat konon nak abiskan assgment waktu malam..tgk2 aku dh lentok abis setelah makan ubat2 utk sembuhkan diri ku ini sepenuhnye huhuhu~~ makan ubat batuk lg la...tidur lena sampai assgment aku yg bertimbun pn tak terbuat... ni la orang selalu kate semangat je lebih nk bertindak lambat sekali~~hahaha~~ wanie3x!!! sila berubah ye!! aku pn terus wat assgment... dlm2 nk wat tu sempat juga tangan aku ni capai laptop letak sebelah dan pe lagi online fb la hehe =D reply komen2 dan update status aku pg nie ~~ baik pnye ayat ''bertindak adalah pendorong utama ke arah matlamat, dan musuh ketat bagi kegagalan'' wah bermadah ni benar2 semangat nak abiskn segala2 nya~~ ye la coz mlm ni aim nk study je.. lg pn mgu ni aku dh mula start kuiz n test bg beberapa subjek so tak nk la d bebankan dgn assgment yg bertimbun plak... better wat skg...hehe tapi sampai skg ni pun blum habis lg hahaha (teruk btul ko ni wanie) byk gak assgment QMT216,BEL311,ECO211,MGT269 dan CTU241... so naik pening nk cube abiskan.. yela duk wat2 sambil ber'fb' cam mne tue huhu~~dlm ber'fb' tu aku terbaca status seorg kwn yg berbunyi ......jgn nk jd babysister,jgn nk pndai2 atur hidup aku,kte hanya sekadar kwn~~ ape nie?? huhu aku dh rse sebenar mmg benar nk d tujukan pd aku~~ selama nie aku pn tak pernah nk anggap pe2 pn pd die mmg kte kwan je pn huhuhu~~ ei tolong la~~ aku hanya nasihat je pastu dah nk naik berang mcm tu~ mengapa sampai begitu??? aku benar2 terkilan dan terguris dgn kata2 nye~~


aku tak sangka org aku rase ok slame ni blh berubah~~huhu tu la ragam manusia yg kte sndiri tak mampu menduga~~mekaseh selama ni jd kwn sye~ terdetik hati aku dah bosan pd fb~~ ye la dh mls nk bls komen2 huhuhu~~~ bila plak bce status die yg nk tuju pd aku tu~hmm akhirnya aku ambik keputusan utk deactiveted fb temporary~~ hehe hatiku gembira =) sambil study2 ni gak aku kol akak aku n kwn2~~ haha ble dh hilang fokus stdy begitulah keje aku huhuhu~~ k la skg tengah semangat nk study balik hehe setelah menulis coretan aku buat hari nie~~ sementara ni pe2 d blog je la nk buat luahan rse dah fb off sementara so sape2 nk mencari Syazwani Mohamad hnya d blog, hp or face 2 face k (^_^) pe2 mulai skg wanie sentiasa ingin keharuman kebahagiaan itu berpanjangan =)



No comments: