Friday 7 May 2010

-KiNi AkU mUNcuL kemBaLI-

huhuhu dah sekian lame ak x update blog aku ni..dah dkt sebulan kot...rindu bangat sme kamoo blog 'kebahagiaan penuh keharuman' utk ak melepas luahan rse hatiku yg sekian lame tidak terluah hahaha..cm lwak je statement ni ek... ala sebenar xde pe la sgt nk d kongsikan...hari ni sume akn berpisah..dan bertemu pd sem depan..klu yg berpindah ke jengka mmg xdpt la jmpe lg...tpi klu jodoh dlm persahabatan ade antara kte... Insya-Allah kte akn bersua kembali...skg ni ak tgh sorg2 tgu my sis dtg nk ambik brg n tidur umh die...huhuhu karang la jap blog dh bowink sgt...hmm.... td aku smpat jge g jmpe lec2 bergmbr sbg kenangan la katekan... blum tentu dpt jmpe lg dieowg sume.. thnkz yg mngajar aku sem nie... miss irda,miss farah,mdm suchithra,mdm ashaa,mdm saliza,ustaz hashim, ustaz fakarudeen,ustzh hani serta lec2 len cm miss akma,en mas rizat,miss a'eshah,mdm fatihah,mdm saliza,mdm kunie,mdm shahira...2 la lec yg ak knl yg byk membntu aku yg lemah ini....huhuhu hebat la hafal jge lec2 kt fac ak ni ... hehe... kwn2 yg len pn sme thnkz n sory 4 evrything...klu senaraikan penuh 1 blog ak plak...hahaha...sume dlm kenangan je lps ni..new life d kuala pilah =) waiting 4 me kuala pilah !!!



b-10-1 dalam kenangan ('',)


No comments: