Wednesday 24 March 2010

SeDiH + TeRKiLan = TeNaNg

erm..ari ni aku btul2 sedih dgn ape yg brlaku... Ya Allah, aku xsangke perkare sbgini akn berulang kembali..aku dh de pglaman...cube gak la tabahkan diri tpi hati aku yg sensitif ni membuatkan aku msih tdak kuat...Alhamdulillah msih ade kwn2 yg support...kwn aku wani,katenye selalu Allah turunkan dugaan yg berulang pd kte agr kte cube utk berubh terhadap ape yg kte prnah wat.. then kwn aku jannah pesan, sedekahkan byk2 Al-Fatihah kt org yg wat aku bgini..Insya-Allah...lg sorg kwn aku 2 mr.izzat plak mengatakan ini adalah dugaan Ya Allah buktikan sme ade aku bleh selesaikan dgn lagi matang ke tak msalah ni..ye la kan perkre dh berulang...mcm pisang berbuah 2 kali.. lg 1 keikhlasan dlm berkwan mmg pnting..so xperlu la nk pertikaikan ape yg kte lakukan pd org..niat sgalanya ikhlas krn Allah S.W.T.. Insya-Allah...akhirnye semua selesai ble salah seorg meminta maaf kpd aku..sblm aku bertindak utk face 2 face.. msg2 serba salah termsuk aku sndiri.. saling memaafi...then lps slesai aku g meeting aku plak...cm2 isu dbangkitkan n perlu dselesaikn..pening aku dbuatnye...namun redha sgalanya krna tanggjwab aku... blik plak gayut ngn sorg ni...aku mule rapat..mybe kteowg bleh msuk,,so hepie la...thnkz la hilang kan sdih n terkilan aku ni dan berikan ketenangan.. leh la jd kwn baik lps ni hehehe :P

No comments: